LEAVE YOUR MESSAGE


ShoutMix chat widget

Thursday 1 December 2011

Widgets

MAKE UP YOUR BLOG DENGAN FREE BLOGGER TEMPLATE



Firstly, template tu macam pakaian pada baju kitalah. Jika baju kita ada pelbagai bentuk dan fesyennya, maka blog juga mempunyai pakaiannya yang boleh ditukarganti. Kepada yang berminat, bolehlah [klik sini]. Dan untuk ke pages Facebooknye, [kliklah di sini]
Sebenarnya bergantung kepada individu sendiri. Macam aku, aku suka sangat bertukar2 template ni sebab sekurang-kurangnya ia akan kelihatan seolah-olah baru jer. So, kepada yang selalu berkunjung tak lah rasa jemu sangat. Template yang aku pakai sekarang ni pun baru berusia sebulan lebih. Kalau ditanya template mana pilihan aku sekarang, aku pilih [template ni], sebab aku suka slider yang bergerak-gerak.
Nak tukar template ni tak la susah sangat, cuma kena ikut arahan mudah jer dan kekadang kena spend time around 4 jam sebab ada beberapa perubahan yang perlu dilakukan.
Banyak template yang ditawarkan percuma, tentu ada yang sesuai dengan anda. Cuma sebelum tukar tu, pastikan anda save template yang lama terlebih dahulu di 'edit HTML' tu.



Comments
0 Comments

0 ulasan:

LEAVE YOUR MESSAGES AT CBOX